1. August

Hei og hopp fine du! Her flyr jo tiden bare forbi og vi er alt kommet til 1. august. I dag starter det for fult på jobb, med nye barn og foreldre, noe jeg gleder meg masse til å møte og bli kjent med! 😀 August måned er jo også den siste måneden vi har i sommer månedene og det er litt rart at høsten snart er igang. Jeg håper og krysser fingrene for at dette fine været holder seg noen uker til! 😀 Men denne sommeren har jo vært helt syk og jeg tenkte vi måtte se gjennom noen bilder fra den fineste sommeren vi har hatt på lenge! Så utrolig deilig den har vært med så mye sol og fint vær, det går faktisk ikke an å klage i år! 🙂

Jeg startet måneden med å overta ny leilighet og den har fått en skikkelig makeover!

Nytt treningstøy kom i posten og gjett om det var en fornøyd Silje! Jeg har kommet meg ut og i aktivitet flere dager i sommer og naturen er helt nydelig! 😀

Bursdagsfeiring og Postgirobygget konsert på en og samme helg, gjett om den ble bra!! 😀

Vi startet siste ferieuke med et par deilig dager på Koster, helt nydelig! 😀

Uka ble avsluttet med herlig besøk av familien og Julie

Selen var innom en tur hjemme og sa hei 😛

Til sammen i sommer har jeg rekt å gå opp 5 topper, men foreløpig bare 4 gjeldene ift. 10toppern, da du skal gå 10 forskjellige topper. Jeg er på god vei og tror nok jeg skal klare 10 topper før 1. november! 🙂

Fantekjerringskollen – Valås – Årdalsåsen – Valleråsen. – Årdalsåsen

BkS-TdNAfue BlCv5q-B9PV BlimpmMn5gp
 
BllhSeYHQnb Bl1HJEwHUV9
 
For en herlig sommer med mage gode mennesker rundt meg! Jeg er klar for å ta fatt på høsten og gleder meg til å se hva den bringer! 😀

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg