Topptur med de beste!

Hei og hopp! I dag er det fredag og siste dag av den aller første uka tilbake på jobb etter ferien. Det har vært en utrolig bra uke, hvor jeg har fått gjort unna mye, kommet igang med “innkjøring” av nye barn. og vi ler og fjaser mye på jobb så det er deilig! 😀 I går kveld tok jeg med meg Julie og Christina og kjørte bilen utover mot Valle. Vi parkerte den borte ved en strand og startet på gåturen opp til et utrolig fint utsiktspunkt! 😀 Turen opp var ikke særlig lang, vi gikk i rolig tempo opp på 30 minutter og så deilig å ha med seg disse to flotte jentene! <3 En får liksom snakket om alt og ingenting og det er helt perfekt! <3 Man trenger venninner og påfyll av deres energi innimellom! 🙂

En super avslutning på dagen og jeg gleder meg til en helg fullpakket med gode venner! 😀

Ønsker deg en finfin fredag! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg