Piggen og Kjerkåsen

God søndag til deg! Her har helga bare flydd forbi i en skikkelig reserfart. På fredagen farget jeg håret og fikk besøk på kvelden. Det var utrolig koselig, vi laga oss taco og tok kvelden helt med ro med en god film og bare slappa helt av! 🙂 Det er så utrolig deilig med slike kvelder. På lørdagen sto vi opp og kledde oss for en gåtur. Sist gang jeg gikk Piggen og Kjerkåsen gikk jeg vel den på rundt 2,5 time. I går gikk vi den på 1,5 time så det var deilig! 🙂 Gøy med forbedringer og nå skal det sies at sist gang var for flere år siden så jeg var i en helt annen form den gangen enn det jeg er nå! Så gøy å gå den på 1 time kjappere enn sist! 🙂

I dag blir det nok å rydde og vaske leiligheten og bare slappe av. Lade opp batteriene til morgendagen og til en ny uke! Så det blir nok veldig bra! 🙂
Ønsker deg en finfin søndag 😀

0 kommentarer

Siste innlegg