Spillkveld

God morgen kjære du! Ja for meg er det ennå morgen, i dag har jeg ligge å dratt meg i senga og bare tatt livet helt med ro. Så utrolig deilig med en rolig søndag. Jeg vaska hele leiligheten på fredag så i dag trenger jeg egentlig ikke å lee en eneste finger. I går kveld hadde jeg besøk av noen herlige venner som gjorde kvelden utrolig bra. Det var latter og smil hele kvelden. Vi hadde funnet frem diverse spill og det ble en skikkelig koselig spillkveld. Vi laga pizza og det er noe av det beste jeg har spist på lenge 😛 hehe. Pizza er alltid godt!

Ligretto er alltid med på spillkveld, her går det i et forrykende tempo og med masse hyl og skrik haha..

Ticket to ride. Et kjempe gøy spill som krever noe tenking, men ikke så mye at du ikke får snakket ved siden av så dette er faktisk et av de perfekte spilla for en uforglemmelig spillkveld. 

Vi hadde også en omgang med Alias og Ryktet går, og latter er det ihvertfall ikke vil om at det blir ut av disse spillene! 🙂

En finfin kveld med gode venner! 😀 

0 kommentarer

Siste innlegg