Verdens fineste utsikt

God morgen! Det er tirsdag og vi er allerede godt igang med uka! I går hadde jeg meg en tur ut til mamma og pappa og den utsikten en får der ute, er noe av det aller fineste som fins. I går var det nesten helt vindstille og fint på fjorden så det kunne rett og slett ikke bli bedre.

I går var jeg oppe å leverte bilen min på “sykehuset” igjen og nå håper jeg de får fikset alt som er galt, de tar ting heldigvis på alvor og tar det med en gang ting skjer, men kjenner jeg er forsynt av å levere den fra meg. Så denne uka skal jeg ha leiebil, heldigvis fått en hvitt golf så det er bra, men det er automatgir på den og det er så sinnsykt uvant å kjøre med.. så her får jeg noen utfordringer innimellom. hehe.. Ja jeg liker best å kunne gire selv 🙂 

Ønsker deg en finfin tirsdag 🙂
 

1 kommentar

Siste innlegg