En dag på Klokkerholmen

Ja jeg har som vanlig kledd meg for vinter mens alle andre nyter de siste sommerdagene…

Heisann! I dag er formen enda litt bedre enn det den har vært de dagene tidligere.. I dag har jeg faktisk klart å sette meg i båten og bli kjørt over på andre siden av sjøen her, ut på Klokkerholmen. Jeg orker endelig å være våken fra jeg våkner til jeg skal legge meg på kvelden og i dag bytta jeg ut bilturen jeg har hatt de to dagene tidligere med en liten båttur. Når vi kom oss ut på Klokkerholmen gikk vi å kikka litt, det var masse aktivitet nede ved brygga hvor barn og voksne fikk prøve kajakk, kano, tråkkebåt og robåt, noen barn fiska også krabber. 🙂 Jeg gikk videre opp og fant søstra mi på rappelleringsposten og ble sittende der som selskap resten av dagen. 

Redningsskøyta hadde en liten redningsaksjon for barn og store barn nede på brygga, en superfin dag med masse folk innom Klokkerholmen. Et sted alle barn burde innom i løpet av barne og ungdomsskolen. Jeg har selv vært der på leirskole, friluftsuke og båtførerkurs – det gir alltid gode opplevelser og minner for en herlig plass! <3 

0 kommentarer

Siste innlegg