Dagens aktivitet

Heisann fine du! I perioden hvor jeg har vært borte fra bloggen har jeg også operert mandlene så jeg er i gang med uke nr. 2 etter operasjonen, jeg er sykemeldt og får ikke være i spesielt stor aktivitet enda. Kroppen orker endelig å holde seg våken fra start til slutt på dagen og jeg begynner å bli rastløs.. I dag har jeg flyttet hjem igjen til min egen leilighet, etter å ha bodd hjemme hos mamma og pappa en uke nå 🙂 Det har vært utrolig deilig å bo der og kunne ta det helt med ro, men nå kjenner jeg at formen begynner å bli bedre og at jeg er i form til å ta vare på meg selv 🙂 Pappa kjørte meg hjem i dag formiddag og jeg startet med å rydde alle tingene mine tilbake på plass og finne meg en god plass i sofaen og bare slappe av. 

Men etter en timestid i sofaen fant jeg ut at jeg kunne se om ikke bildebøkene kunne trenge noen nye bilder og inspirasjon. Så her sitter jeg på stuebordet med bordet fult av stempler, bilder, lim og annet dekor som måtte passe inn i scrapbookingen. Jeg elsker sånt her dill og siden jeg ikke er brukende til stort annet om dagen så skal jeg ihvertfall kose meg med dette så lenge jeg kan! 😀 I dag har månedene juni til oktober blitt produsert og fått plass i boka. Det er snakk om 2017 månedene for det er en stund siden jeg har hatt tid til å gjøre dette! Men jeg gleder meg til 2017 boka også er ferdig! 😀 Så utrolig gøy å bla i de gamle bøkene og se på alle de fine minnene jeg har <3​

Det er alltid gøy når jeg kommer igang med dette og kan bli sittende med det i evigheter, virkelig en aktivitet jeg stortrives med og som jeg bare elsker! Gir meg virkelig ro i sjela, glemmer liksom tid og sted når jeg holder på 🙂 Har du noen sike hobbyer?

0 kommentarer

Siste innlegg