August måned

August måned har sust forbi, vi har hatt en hel del nye barn og oppstarter på jobb og det er utrolig gøy og givende å jobbe med barna, jeg stortrives! 😀 I slutten av august fikk jeg endelig den etterlengta operasjonen, fjerning av mandler. Så nå gleder jeg meg masse til å komme tilbake på jobb og komme igang med det videre arbeidet sammen med gode kollegaer, foreldre og barn! 😀 Jeg har fått til litt trening, vennetid og familietid i august og håper jeg får muligheten til å besøke og reise enda mer i månedene som kommer! 🙂

Trening! Jeg fikk testet ut både Skyfitness og Elixia før jeg bestemte meg for å binde meg på Elixia 🙂 

Det har blitt et par toppturer sammen med gode venner og denne var nok den fineste av de i august måned 🙂 

Beste treningstøyet som fins det er Conquer sitt! Bruker du rabattkoden SILJESTIFOSS får du 25% på utvalgt tøy 🙂

Jeg bare elsker disse to jentene her, det er to av mine favoritter <3 

Noen dager med kosetøyet på har det blitt med fjerning av mandler og forhåpentligvis slutt på øreverk og halsbetennelse i ettertid! 😀

Hjemmelaga pizza slår aldri feil 😀

Spillkveld har det også blitt et par av denne måneden og det er så utrolig koselig å samles for å spille spill og snakke om det som har skjedd den siste tiden! 😀

Jeg har meldt meg inn på treningssenteret og er endelig kommet igang med innetreningen igjen! Nå sitter jeg i sofaen og gleder meg som et lite barn til treningen kan starte opp igjen etter operasjon! 🙂

Bytur er det også blitt et par av, det å stelle seg og føle seg fresh og klar for en dag med jentene det er herlig det! 😀

Silje gjør ting hun ikke kan.. Tennis er testa ut og gjett om det var gøy, men utrolig tungt for både arm og resten av kroppen! 🙂

Mersmak i Skien samen med jentene <3

For en herlig måned som har flydd forbi! Jeg Gelder meg til høsten og til innekos foran peisen i stua! 😀 Tykke deilige gensere og skjerf så store som tepper! Det skal bli godt å ønske høsten velkommen etter en lang og god sommer! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg