E18 STENGT I 5 UKER

Heisann! Jeg har hatt meg en tur innom avisene – sånn som jeg alltid har om mårran for å få med meg litt nyheter og holde meg oppdatert på hva som skjer i verden. Jeg kom over denne overskriften her og den dør jeg rett og slett litt av.. Er det mulig å stenge E18 noe mer nå? De åpner en del og stenger en ny del… Jeg blir sprø. Det blir jo kø og kaos uansett jo.. Nå har de endelig åpnet Grenlandsbrua igjen etter at den har vært stengt i evigheter også går det i underkant av en uke også velger de å stenge en ny del av E18.. Jeg blir helt sprø.. Det skal liksom bare være kaos her vi bor. 

Jeg har bare tatt bilde av avisartikkelen som jeg fant på PD.no du finner artikkelen HER 

Godt jeg ikke trenger ut på E18 lengre og bor relativt nærme jobb! Da slipper jeg irritere meg over alt kaoset hver eneste dag 😛 

0 kommentarer

Siste innlegg