My Hall

Heisann! Jeg har jo kjøpt meg leilighet og pussa den opp i sommer, og det er jo ikke kommet ut mange bildene av hvordan det ferdige resultatet ble så tenkte jeg i løpet av høsten skulle legge ut rom for rom. I dag har jeg fått hjelp av Pappa til å henge opp lampa i gangen og det var så utrolig deilig, men også litt rart å ha så mye lys i gangen! Endelig kan man se noe der ute på kveldene også! 😀 Jeg er super fornøyd med fargevalgene og koser meg som bare det i leiligheten! Det er så deilig å ha sin egen leilighet hvor man trives så bra! 🙂 Men nok snakk her kommer et lite bildedryss! 🙂


 

I kveld blir det pizza og kos foran tv med en god film eller om det blir skal vi danse det får vi se på! Hvis ikke det blir skal vi danse i kveld må det ses i morgen tidlig inntil frokosten! 😛 Jeg ønsker deg en finfin lørdagskveld og håper du gjør noe koselig <3

2 kommentarer

Siste innlegg