New dress

Heisann! 🙂 På fredag hadde vi sommerfest på jobb og dette er virkelig årets høydepunkt. Festen alle snaker om i evigheter, så jeg var klar for en liten tur ut og være med på dette. Det ble servert tapas og Coldtbord nam. Det jeg fikk i meg var veldig godt 🙂 Men i anledningen sensommerfest måtte jeg rett og slett ha meg en ny kjole. Så tenkte det var på sin plass å gi den et eget innlegg og blomstre i 😛 hehe. En kjole jeg tror jeg kommer til å bruke mye utover høsten, for denne er allerede blitt en favoritt 😀

Haha dette bildet er utrolig morsomt, for det gikk først opp for meg på det neste bildet igjen at jeg ikke behøver å ha med det over konsentrerte ansiktet mitt på bildet! 😛


 

Har du noen kjoler du bare elsker og gjerne kan bruke om og om igjen? 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg