Hjem på døra

Heisann! I går ettermiddag tok jeg telefonen fatt og tenkte at det var på tide å undersøke hvor min pakke var blitt av. Nå har den vært i Stokke i over en uke på postenappen og jeg syntes det var over gjennomsnittet lang tid.. Så da ringte jeg til Posten og hun i den andre enden var veldig hyggelig og hjalp meg med å spore opp hvor i verden pakka kunne befinne seg. Hu mente at den måtte ligge i Brevik på postkontoret der, jeg fikk etterhvert kontakt med Joker i Brevik og der svarte en gammel arbeidskollega så det var hyggelig. Etter litt leiring finner hun pakka og jeg sier at den blir henta i løpet av dagen 🙂

Her jeg sitter i Porsgrunn og egentlig ikke orker tanken på å skulle kjøre helt til Brevik og tilbake igjen kom jeg på at mamma skulle kjøre ei venninne hjem så da fikk hun en ekstra lang tur, hun var så snill og kjørte pakka helt opp til meg, og jeg fikk litt besøk så det var utrolig koselig 🙂 Pakka kom rett og slett hjem på døra uten ekstra kostnad og med koselig besøk så det var deilig og koselig! 🙂 

Ønsker deg en finfin dag! 😀

1 kommentar

Siste innlegg