Dagens antrekk

God morgen! Dagen i går var fylt med diverse informasjon i forhold til studiet og jeg skjønner at vi har litt av en jobb foran oss med veiledningsoppgaver og innleveringer, men jeg tror dette kommer til å bli veldig spennende og bra også! Jeg gleder meg til å få flere teknikker og å ha veiledningsspørsmålene langt fremme i hverdagen. Hu ene på jobb er sykt flink på det og det ønsker jeg også å kunne få til etter endt studieperiode! 🙂 Vi hadde vår aller første oppgave i går og ble delt i grupper på tre, en observatør, en veileder og en veisøker, jeg fikk prøve meg både som veisøker og som veileder, utrolig vanskelig, men veldig spennende og interessant. Foreleserne er tett på oss og gir oss mange tips underveis og det er godt! 😀 

I går reiste vi sju herfra noe som resulterte i at vi hadde en hel time på oss der borte før skolen begynte. Det var greit å ha så god tid i går vi fikk ordnet det vi skulle og fikk orientert oss litt med hvor de ulike “bygningene” er og hvilke klasserom vi skulle i, så det var deilig. Men i dag utsatte vi avreisen med en halvtime, da skal vi fortsatt ha en halvtime å gå på før timen begynner, men vi trenger ikke en hel time, tenkte vi 🙂 Så i dag gjenstår det å se hvordan dette går i forhold til trafikken og sånn 🙂

I går var det relativt kaldt borte på skolen og ikke minst i klasserommene så i dag har jeg funnet frem strømpebukse, skjørt og ulljakka i et håp om å slippe å fryse!  Og ja skjerf og ekstra jakke skal også være med! Vi orker ikke å fryse eller bli syke nå føre helga 😛 

0 kommentarer

Siste innlegg