ENDELIG FREDAG

Heisann! Da har jeg endelig landa i sofaen etter en lang og innholdsrik dag. Jeg har hatt andre dag på skolen og det har vært utrolig spennende. Vi starter dagen med en teoridel og avslutter dagen med praktiske oppgaver og øvelse i å veilede hverandre. Det er utrolig læringsrikt og jeg føler allerede etter dag nr. 2 at jeg har fått mye mer kunnskap og flere muligheter til å kunne veilede. Nå er jeg virkelig igang med veiledningsprosessen og har fått et par verktøy jeg kan bruke underveis i veiledningen. Det er utrolig spennende og jeg gleder meg faktisk til å ta tak i lesingen! 😀

Når jeg kom hjem fra skolen ble det en liten halvtime på sofaen med noe mat før jeg kastet meg over det å rydde og vaske leiligheten, det er noe av det kjedeligste som fins, men verdens beste følelse når det er gjort! Så deilig å ha en rein og fin leilighet når helga starter! I dag var det min tur til å vaske ned oppgangen også så da fikk jeg gjort det i samme slengen så det var deilig! Alt av oppgaver i forhold til leiligheten og renhold er nå gjort og jeg kan kose meg resten av helga! 😀 Tøyet er vasket og henger til tørk så da gjenstår det bare vask av treningstøy etter gåturen i morgen! 

Nå skal jeg kose meg i sofaen med god underholdning på tv, har ikke bestemt meg for hva jeg skal se enda, men noe blir det! 🙂
Jeg ønsker deg en superfin fredagskveld 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg