Svarteberget

Heisann! I dag startet dagen med ikke en, men to toppturer! Vi startet med å gå opp til Svarteberget det er en helt ny topp på titoppern og denne måtte sjekkes ut! Det ble en utrolig fin tur opp, jeg er glad jeg på forhånd hadde lest at postkassa sto i den andre enden av toppen så jeg viste at det var et lite stykke igjen når vi kom til toppen og fikk den fine utsikten! Det siste henget var veldig bratt og det tok sin tid på slutten. Jeg kjenner at jeg lever og at kroppen har ligge på sofaen i 3 uker, men kroppen fungerer og det er godt å få beveget den igjen så det er deilig! 😀 

Etter å ha kommet seg til toppen av Svarteberget, ble det snakk om å gå opp øverumskollen også så da måtte vi jo gå den også!

Nå er sofaen funnet og jeg skal kose meg i den resten av kvelden! Ha en finfin lørdagskveld 😀

1 kommentar

Siste innlegg