Skumle dyr

God kveld! 🙂 I dag har dagen gått i ett som vanlig og i morgen møter jeg enda en dag med full guffe. Men i dag har jeg klart å få til litt “trening” imellom slagene! Jeg har sykla til og fra jobb, og i dag fikk vi tid til en fin trilletur sammen med barna så da ble det en times aktiv tid med trilling av vogn i oppover og nedover bakker så i dag er dagens dagsmål unnagjort selv om jeg ikke har vært innom senteret så det er utrolig deilig! 😀 Elsker når dagene blir fylt med aktivitet selv på jobb! 🙂

Store og majestetiske dyr, litt småskumle spør du meg, men jeg klarte nå å få mata hesten litt og klødd den ligg i panna foran barna. Noe barna syntes var veldig gøy. Det ene barnet satt og sa “mer, mer” hver gang hesten hadde spist opp gresset den hadde fått. Den på bildet over ligner veldig en cowboy hest 😛 Vi var så heldige at hesten vrinsket til oss så da laget alle de 6 barna som var med på tur, vrinskelyder resten av veien, for en herlig gjeng jeg er sammen med hver eneste dag! <3 Nå er det snart kvelden her så jeg kan våkne uthvilt og hoppende ut av senga i morgen tidlig 😛 

0 kommentarer

Siste innlegg