Power step

Innlegget er skrevet for litt over en måned siden, men følelsene dette innlegget har, har jeg fremdeles og i morgen er jeg klar for mer! 😀

Heisann! Jeg har hatt verdens sykeste opplevelse på lenge, i dag tok jeg meg en tur på treningssenteret, hadde booket time og var dødsspent på hvordan dette kom til å gå, jeg har ikke deltatt på gruppetrening på aldri så lenge, sist var vel Zumba på Oasen når jeg var 18… så det er nå noen år siden.. men ihvertfall denne timen inneholdt step og vekter. Jeg fant meg en plass bakerst i rommet og var sykt spent på hvordan dette skulle gå, ikke har jeg alt for mye rytme i kroppen og har aldri brukt step noe særlig. Timen starter og det tar ikke lang tid før pulsen er oppe og jeg har et fokusområde og det er å få beina til å bevege seg riktig sammen med de andre. Og på 1 – 2 -3 så er alle tanker borte og det eneste som står i fokus i mitt hode er hvordan bevege bein og armer riktig? Jeg ser nok ut som en villedet ape bakerst i rommet som ikke får til å koordinere armer og bein i takt med musikken og i riktig tempo, men om du spør meg om økta var gøy så er svaret definitivt et JA!! Jeg elsker denne timen allerede og gleder meg til en ny time! 

Jeg har bindt meg selv for 12 måneder og var utrolig spent på om dette kom til å gå, og akkurat nå har jeg faktisk trua, denne timen kommer til å dra meg opp og ut av leiligheten. Så den kommer nok til å bli fast på torsdagene og lørdagene fremover. Jeg gleder meg til å utforske flere av timene og håper jeg kommer skikkelig igang igjen! Kommer sikkert til å være dødsstøt i morgen og angre på timen, men så går stølheten over og jeg sitter igjen med verdens beste følelse! En følelse jeg aldri vil gi slipp på! Nå skal kiloene ned igjen og jeg skal komme inn i de gode rutinene jeg hadde før sommeren.

4 kommentarer

Siste innlegg