Den dagen..

Heisann! I dag er det den dagen, den dagen hvor ingenting i klesskapet passer… Jeg har sikkert prøvd flere plagg og kombinasjoner enn det jeg har brukt av klær i løpet av uka. Av og til har jeg slike dager hvor ingenting passer og hvor jeg absolutt ikke har lyst til å ha på meg noe som helst. Det eneste som passer disse dagene er en treningstights og en svær hettegenser, men det er jo ikke alltid det passer seg å kle på seg det hver gang.. Men en ting er sikkert og det er at når en ikke føler seg vell i klærne, da er det heller ikke lett å føle seg vell i sosiale sammenhenger. Hvis ikke jeg føler meg fresh og vel i klærne, nei da har jeg heller ikke det største behovet for å snakke med noen. Da vil jeg være mest mulig usynlig og bare være “en i mengden”. 

Har du noen ganger slike dager og kjenner deg igjen?

0 kommentarer

Siste innlegg