Årdalsåsen

Hei og hopp fine du! Jeg håper du har vært eller er ute i det fine været i dag og nyter noen timer ute i frisk luft. Det er så utrolig deilig å kjenne den friske gode høstlufta. Har du ennå ikke kommet deg ut er det bare å hive på seg turtøyet og komme seg ut på en liten luftetur. Turen behøver ikke alltid være så lang, men det å komme seg ut kjenne frisk luft i ansiktet det trenger mann virkelig! I dag hadde jeg meg en liten runde på Hovenga sammen med en kompis og fikk en fin utsikt over Porsgrunn, men jeg var ikke helt fornøyd med det og viste jeg kom til å sitte og være mye inne resten av dagen så jeg dro med meg en annen kompis ut på topptur og i dag ble det Årdalsåsen. 


 

Nå er det en dusj og pensumbøkene som kaller så satser på at jeg har fått ut nok energi til å klare å finne konsentrasjonen og roen til å lese meg gjennom en hel haug med sider! Det må virkelig bli gjort nå! og hvis ikke så må jeg lage meg et mål så jeg får gjennomført alt jeg skal! 🙂

Ønsker deg en finfin lørdag! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg