Sunshine

Heisann og god ettermiddag til deg! Da har jeg endelig landa hjemme igjen etter en deilig gå og sykkeltur. Jeg fant ut at jeg skulle bruke sykkelen bort til utgangspunktet for gåturen i dag og det gikk veldig kjapt og greit det, så var deilig å komme seg ut døra og få litt frisk luft i dag også! 😀 I dag ble det samme utsiktspunkt som det første jeg hadde i går, men i dag startet vi i bunn av bakken så det ble en noe tøffere tur enn å gå en runde på toppen! Sola skinner og vinden blåser godt, men med en vindtett jakke er mye gjort! Vi fant et mye finere utsiktspunkt i dag og fikk til og med tatt en del bilder så tenkte de måtte deles med dere! 😀 

Nå er jeg klar for å dukke hodet ned i pensum og få unna kapittel 4 og 5 i boka. Her blir det små skritt som er mulig å mestre hver dag, for å komme seg gjennom hele pensum! Jeg gleder meg til pensum er unnagjort, men det er veldig spennende og jeg lærer utrolig masse så gøy og kjipt på en og samme tid, om det er lov å si? 😛 Resten av kvelden går nok til å forberede møtet til morgendagen og planlegge resten av ukas treningsaktiviteter 🙂

Ønsker deg en finfin søndags ettermiddag og kveld! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg