Kjærlighet

God morgen! Da var helga over for denne gang og vi ønsker en ny uke velkommen. Ukene går utrolig fort og helga er jo bare borte på et lite knips. Denne helga har jeg fylt stua mi med fine folk og kost meg med middagsbesøk både fredag og lørdag. Jeg er heldig som har så mange fine og gode mennesker rundt meg. De gjør det enkelt å gjennomføre uka og gir meg smil og latter titt og ofte. På fredagen fikk jeg noen utrolig flotte roser som pryder spisestuebordet, krysser fingrene for at de står så lenge som overhode mulig! 😀

Spisestua er en av de plassene hvor jeg tilbringer mye tid i helgene, her blir det som regel middag både fredag og lørdag om jeg ikke er på besøk hos noen. Og ja det skal sies at jeg reiste land og strand rundt for å få tak i stolene og bordet, men at jeg er blitt glad i den og ikke minst at det var verdt det, det er det ikke tvil om! 😀 Den passer perfekt til pensum lesing også 🙂

I dag skal jeg på jobb også en tur til fysio, så krysser jeg fingrene for at det blir en treningsøkt etterpå det! Godt å starte uka med en økt i løpet av dagen og det er så deilig å kjenne at en lever! 😀 Økta kan være hard og tung i seg selv, men når du er ferdig sitter ihvertfall jeg med en utrolig god følelse i kroppen og det er grunnen til at jeg trener! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg