T.G.I.FRIDAY!!

God morgen! Her har det gått litt i et de siste dagene og jeg har rett og slett ikke fått blogga noe særlig! På onsdagen hadde jeg senvakt og når den var ferdig løp jeg rett videre til ny jobb i Brevik, da var det tid for å være turninstruktør, noe som er veldig kjekt! 😀 Barna blir flinkere og flinkere for hver onsdag som går og det er gøy å se gleden deres når de mestrer nye ting! En ting jeg må gjøre i helgen er å lage en ny og oppdatert spilleliste til de! 🙂 I går hadde jeg tidligvakt på jobb og når den var ferdig var det rett hjem til Brevik for å hente noen ting til å bake kake med, men jeg fant like godt ut at kaka kunne bakes hjemme. 

I dag skal halve familien feires med kaker og gaver, for en deilig kveld det blir med masse fin familie! 😀 Her har både, kusine, søster og mamma bursdag i løpet av den kommende uka, så det må feires i kveld! <3 
Ønsker deg en fin start på helga! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg