Gutter i tights, brus, Ex on the beach, farmen + mer

Heisann! Tenkte det var på sin plass med et nytt innlegg fylt med spørsmål. Nå er det en stund siden og det er jo av og til spennende og gøy å lese spørsmål og hva en blogger svarer, det syntes ihverfall jeg når jeg er innom å leser andre sine blogger! 🙂 Håper du er av samme oppfatning også håper jeg dette gjør at du blir enda litt bedre kjent med meg! 🙂

♥ Deltaker på Farmen eller Ex on the beach?
– Definitivt Farmen!

♥ Prate i telefon eller skrive meldinger?
– Dette kommer helt an på hvem det er snakk om, er det en god kompis eller venninne velger jeg å snakke i telefon fremfor å skrive meldinger, men er det andre mindre kjente blir det kjapt meldinger istedenfor! 🙂

♥ Katt eller hund?
– Definitivt hund, katter har alt for skumle øyne

♥ Hva syntes jeg om at gutter bruker tights? Syntes jeg det er kledelig?
– Altså gutter må gjerne bruke tights, men vær så snill og putt en shorts på utsiden, vi har ikke lyst til å se hele utstyret i detalj.. Jeg syntes jo selv at tights er behagelig og trene i og jeg skjønner om gutter også syntes det, men ja putt på en shorts så er jeg veldig fornøyd! 😀

♥ Brus eller vann?
– Jeg er nok den store vanndrikkeren, er ikke så glad i brus, kan drikke et eller to glass innimellom, men velger mye heller vann enn brus.

♥ Trening eller pensumlitteratur?
– Definitivt trening. Da kan jeg koble ut og kun ha fokus på meg selv. En deilig tid på dagen og jeg velger dette hver gang fremfor pensum tror jeg. Selv om pensum er interessant og spennende så blir det trening! 🙂

♥ Kollektivtransport eller egen bil?
– Velger ofte bilen fordi her jeg bor er ikke kollektivtransporten på topp og en bruker alt for lang tid til å bevege seg fra A til B.

♥ Hvor gikk siste reise?
– Siste reise utenlands gikk til Koster sammen med familien i sommer, det ble en reise med masse aktivitet 😀

Jeg ønsker deg en finfin tirsdag! 😀

 

2 kommentarer

Siste innlegg