På reisefot – hjemlengsel?

God morgen! Her er det en tidlig start på dagen og jeg kjenner at det skal bli utrolig godt med helg og ikke minst noen dager med ferie om ikke så mange dagene! Baggen er halvveis pakket og klar for avreise om et par dager og gjett om det skal bli godt! 😀 I dag har jeg allerede fått på en maskin med tøy, og håper nr. 2 kommer på før jeg går ut døra om en liten halvtime. Er ikke bare, bare å skulle reise vekk hjemmefra, er så mye som må ordnes og fikses før jeg er klar for å låse døra og la leiligheten stå tom noen dager. Pluss at jeg trives jo utrolig godt her hjemme! <3

I dag og i morgen blir det å få pakket ferdig siste rest og kanskje det blir et lite innlegg på hva en burde pakke med seg, og ikke minst hvordan pakke i koffert for å få plass til alt en ønsker å ha med seg! 😀 

Jeg ønsker deg en finfin dag! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg