Riga – Restauranter og Caféer

Da var det klart for å finne frem alle de fine og gode restaurantene vi har vært innom i løpet av langhelgen. Det har jo vært en del, når vi spiser ute 1 til 2 ganger om dagen. Det skal sies at prisene her er halvparten av det hjemme når det gjelder mat. Vi har spist middag for rundt 250 kr totalt, for oss begge og da med drikke inntil. Så en kan lett unne seg noen deilige måltider ute her! 😀 

– Bake Berry – Hva skal man si? Når vi gikk forbi denne den første dagen var vi begge helt klare på at der skulle vi innom neste dag. Dette er en utrolig koselig Café fylt med godsaker i disken! Og gjett om det måtte testes ut! 😀 Er du glad i kake og søtsaker så MÅ du innom her en tur! 😀

– Skyline Bar – Vi måtte selvfølgelig prøve ut en liten lunsj også her, her får du kvalitet og et pent fat servert, men om du ble mett var vel heller en annen ting! 😛 

– The flying frog – Mmm digg og mye mat til en billig penge. Denne er verdt å kombinere med Albert gaten, her er det koselig å sitte både ute og inne 😀

– Prima – Alla Hard Rock Café, deilig mat, men ikke den beste servicen. 

– Amber Coffee – En koselig liten restaurant, hvor temaet er gjennomført koselig. Noe trangt inne men deilig mat! 🙂

– Bars Easy Beer – Her ble det lunch på oss, nachos og pomesfrites, billig, lett og greit 🙂
 

Gjennomgående så og si på alle restaurantene er at stolene er litt for lave, eller bordene litt for høye – ja du velger 😛 Men jeg liker å sitte litt høyt så på et par av plassene tok jeg faktisk å puttet beina oppi stolen, da selvfølgelig uten skoa på! 🙂 Men jeg liker å ha oversikt og se ned på maten og ikke se rett inn på maten 😛 haha kall meg gjerne sær om du vil! 😛

I kveld skal jeg kose meg med sofaen og en film og bare roe ned igjen før det blir en roadtrip i morgen! 😀
Ønsker deg en fin fredag og start på helga! 😀

2 kommentarer
    1. Så kjekt 🙂
      Eneste restauranten jeg husker fra Riga er Kilimanjaro, nå Forest, hvor vi spiste zebra *iiik*

    2. Lilli: Ja den var vi innom på, men vi var litt sent ute så det ble ikke bord på oss denne gangen! 🙂

Siste innlegg