Jeg er en ekte titopper

Heisann! Det er søndag ettermiddag og jeg just kommet hjem fra en superfin topptur, i dag ble det Blåfjell som måtte utforskes. Vi fant en fin rundløype og de ble rundt 7,5km. En deilig avslutning på en hektisk, men bra uke! Nå har jeg fått koblet ut og storkost meg på topptur. Dette ble faktisk den 10ende toppen som ble besteget i løpet av 2018 og med det kan jeg visstnok kalle meg en EKTE TITOPPER! hehe litt gøy det også da! 😀 Turen startet langs vannet og det så jo rett og slett helt nydelig ut, fikk jo lyst på en liten svømmetur, men det ble det ikke noe av altså! 😛 Turen opp var fin, ikke alt for bratt og vi klarte å holde det gående nesten hele veien, tror jeg hadde 3 små stopp på turen opp 🙂

Nå fikk jeg melding av Silje, så da blir det en liten halvtime med Cardio Step også før kvelden er omme! 🙂
Håper du har hatt en fin søndag så langt! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg