Et variert kosthold

God morgen! Da var man i full sving her i huset. Sekken er pakket og jeg er snart klar for en ny tur på skolen før personalmøte møter meg i kveld når jeg er ferdig. Jeg holder også på med oppgaveskriving om dagen og det skal bli så utrolig deilig når den også er levert til torsdagen! Da skal jeg kose meg på hyttetur til helga, ingen flere bekymringer 😛 Oppgaven stresser meg litt, men ikke nok til at jeg bare får gjort det unna liksom.. hehe skal ikke være lett det her! 😛 Men dagens frokost ble sånn passelig sunn og noe helt annet enn det jeg pleier å ha. Av og til går jeg så sykt matlei og det er deilig med noen nye varianter, da jeg ikke er så flink til å spise frokost om mårran i utgangspunktet.

Jeg ønsker deg en finfin tirsdag og håper dagen blir bra! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg