Hyttetur med jobb

God søndag! Da har jeg kommet meg hjem fra en superkoselig hyttetur sammen med mange gode kollegaer vi var hele 12 stykker og bodde på to hytter som lå på samme tun! For en fin gjeng vi er! Det er latter fra start til slutt og jeg har storkost meg! 🙂 Det er alltid godt å komme hjem igjen, så i dag ble det litt tidlig avreise fra hytta, men vi har hatt to superfine dager sammen og ikke minst en fantastisk gåtur i går! 😀 

Deilig å komme seg ut å kjenne på den friske gode høstluften og ikke minst fjelluft!! 😀

Nå skal sofaen inntas etter noen timers arbeid i leiligheten. Det var endelig tid for litt rydding og ordning i leiligheten etter en lang uke, så det var utrolig deilig! 🙂 Nå er alt i orden til en ny uke! 🙂
Jeg håper du har hatt en fin helg og kost deg masse! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg