Treningsmotivasjon

God morgen! Det er mandag og en ny uke er igang! Jeg er så sykt klar og motivert for en ny uke. I dag er treningsbaggen pakket og jeg skal ha meg en god økt mellom jobb og møte i kveld. NÅ skal jeg inn i rutiner og få vekk alt det godteriet som jeg har tygd på den siste uka! Kjenner kroppen blir tung og ekstra sliten når jeg får i meg så mye søtsaker som jeg har nå i det siste. Her kommer noen tips og råd til hvordan du kan få til trening i en hektisk hverdag! 😀

♥ Sett deg mål, mål du kan nå innen en viss tid! Altså helt konkrete små delmål på veien til et større mål.

Dream Big

Set Goals

Take Actions

♥ Planlegg uka de og sett av tid til trening, ikke la det være en “hvis det blir tid” Det skal alltid være bestemt, da er det vanskeligere å kutte ut.

♥ Få med deg venner på trening, flere sammen gjør noe med deg! Motiverer hverandre og drar hverandre ut av døra! 🙂

♥ Ha treningstøyet alltid med, i tilfelle det blir tid til en økt mellom slagene!

Mistakes are proof that you are trying 

♥ Start i det små, planlegg 1 økt i uka til å begynne med før du presser deg til flere i uka, vi må alle starte en plass

♥ Finn en treningsform du liker og som gir deg glede, trening skal være gøy!

♥ Husk at trening også kan være en gåtur med høy puls! Du må ikke på et senter for å trene 🙂

Push yourself because, no one else is going to do it for you!

2 kommentarer

Siste innlegg