10kg lettere + egentrening

God morgen! I går hadde jeg meg en deilig treningsøkt etter jobb, men før møtet, det ble en time, kunne gjerne ha holdt på enda lengre, men det var det ikke tid til i går. Så det ble en time med høy intensitet og litt styrke til slutt så det var deilig! 😀 Men tenkte dere skulle få høre hva jeg gjorde på den timen i går! Jeg syntes ihvertfall det er spennende å høre hva andre gjør når de har egentrening så her kommer det:

♥ 20 minutter på mølla med høy intensitet

♥ 2×5 minutter på romaskinen, her har jeg på nivå 10 så det er nok av motstand

♥ 12×3 med pulldown 

♥ 10×3 situps på pilatesball

♥ 5×3 beina i slyngen og ta de fra hverandre og sammen mens du står i planke

♥ 5×3 beina i slyngen og ta de opp til magen og ned igjen

De to siste øvelsene gjør du sammenhengende først ut med beina og så opp og ned før du tar pause da etter totalt 10 repetisjoner. 

♥ Tilslutt må litt uttøying til.

Det ble en god start på mandagen, jeg gikk tilbake på jobb etter økta, fikk gjort siste rest i forhold til foreldremøtet jeg skulle ha senere på kvelden og det gikk utrolig bra så det var deilig. Nå gjenstår det oppgaveskriving ift. skolearbeid, men den skal gjøres til helgen så jeg vet at alt er gjort i god tid før fristen denne gangen! 🙂 

2 kommentarer

Siste innlegg