Fem av mine verste uvaner

Hei og god kveld til deg! Da er det på tide med et nytt og artig innlegg, jeg har samlet sammen noen av mine verste uvaner som jeg tenkte kunne passe nå. Det er jo en stund siden siste slike innlegg og jeg tror nok vi alle sammen har noen uvaner vi gjør både titt og ofte. Det har ihvertfall jeg, de er heldigvis ganske uskyldige, men kanskje litt unødvendige også! 😛 

 Sjokomelk hver morgen – Denne her er nok den største syndebukken noen sinne, hvorfor lage seg en slik uvane? Det er jo rett og slett ugreit, men jada jeg drikker en liten kopp med sjokomelk hver eneste dag! 

 Vannet på når jeg er på do – Jeg er en av de som må sløse litt med kaldtvannet, det må stå på mens jeg går på do, enten det er det ene eller det andre jeg skal på do, vannet må stå på.. Har rett og slett panikk for at andre skal høre meg gå på do.. Ja til og med når jeg er alene hjemme! 

 Trippeltsjekking – Neida det holder ikke å dobbeltsjekke om døra er låst, jeg må sjekke en gang til, bare for sikkerhetsskyld. Samme hvis jeg leverer oppgave eller har fått en time til noe, det må sjekkes flere ganger og gjerne både 3 og 4 ganger.

 Min egen måte – Ja jeg er den særingen som gjerne vil ha teppet bretta på DEN måten hjemme i min stue, men er jeg på besøk blåser jeg i det.. Men hjemme må ting være på min måte og gjestene kan heller la vær å rydde enn at jeg ender opp med å gå over etter at de har reist… 

 Joggesko – Disse passer vel alltid? Er det ikke sånn da? Det lever jeg på ihvertfall! Jeg har joggesko dilla og det dukker støtt og stadig opp noen nye, enten de er til innebruk, jobbruk eller utesko, noen nye joggesko det er det alltid plass til.

Har du noen av de samme uvanene eller noen helt andre? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg