Jeg får ikke fyr…

God lørdag til deg! Det nærmer seg kvelden og jeg skal snart lande i sofaen etter en dag med oppgaveskriving og jobbing. Jeg har brukt hele dagen på det, men gjort det i et utrolig rolig tempo og tatt flere pauser. Deilig å bare suse og gjøre som en selv ønsker. En helt rolig helg med oppladning til en ny uke! Men jeg har brukt utrolig lang tid på å få fyr i peisen… haha ja du leste riktig. Dette er nok et av områdene jeg virkelig ikke egner meg på! I dag gikk det MYE bedre enn i går men det tok tid i dag også.. 

Men se på det her da… Det er jo bare så utrolig koselig å kunne sitte i sofaen og se på den herlige varme ovnen med full fyr inni seg. Det gir også utrolig mye deilig varme. Så i kveld skal jeg kose meg med denne og ta livet helt med ro! 

Ønsker deg en finfin kveld! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg