Ukens spørsmål, Halloween, Sint, kjæledyr, vennskap

Heisann og god søndag til deg! I dag har jeg fått skrevet ferdig oppgaven som skal leveres om en ukestid, så utrolig deilig å være på forskudd og ikke alltid på etterskudd med oppgavene! Så har jeg jo lovet dere et spørsmåls innlegg så her kommer det! 😀

Halloweenparty eller filmkveld hjemme? Jeg velger filmkveld hver eneste gang fremfor Halloweenparty. Jeg syntes ikke Halloween har en plass i det norske hjem, det er en tradisjon de har andre steder i verden Men den har nå fått plass og jeg vet det er mange som syntes det er veldig gøy med Halloween. Jeg er jo smålig redd og syntes Halloween er ekstremt skummelt så jeg velger mye heller en koselig film på tv 🙂

Hvem ringer du når du er sint/lei deg? Når jeg er sint eller lei meg, da går nok telefonen kjapt til en god venn, har et par venninner jeg ringer og en god kompis som er gode lyttere og som hjelper meg med å komme i bedre humør 🙂

Hva har du hatt av kjæledyr? Jeg har hatt to marsvin som liten, men har vel egentlig alltid ønsket meg en liten hund, så en dag blir det nok en hund 🙂

Hvilken farge er det på tannbørsten din? – ROSA! 😀

Abonnerer du på et ukeblad? – Nei akkurat nå gjør jeg ikke det. Har tidligere abonnert på Det nye og Shape up. Men nå har jeg mer enn nok med pensumlitteraturen som skal leses, og hvis jeg skal ha noe å lese en helg, kjøper jeg på butikken 🙂

Hvor mange steder har du bodd? Um jeg har bodd 5 plasser – Kristiansand, Australia, Grimstad, Brevik og Porsgrunn – som jeg alle har kalt hjem over en periode.

Potetgull eller smågodt? Potetgull men smågodt er også veldig godt innimellom 🙂

Hvor høy er du? Jeg er 168 høy – helt perfekt 😛

Hva verdsetter du mest i et vennskap? Det må være gjensidig tillit og respekt, og det å vite hvor jeg har den andre personen henne.

Ønsker deg en finfin søndagskveld, her blir det farmen på tv og ikke minst planlegging av neste uke! 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg