Pilates

Heisann! Tenkte dere skulle få høre hvordan jeg syntes det hadde gått på piltaestimen her om dagen! Jeg fant ut at jeg måtte komme meg ut på en time og bevege kroppen etter mange timer med stillestittende arbeid. Og tenkte at en pilatestime kanskje var akkurat det jeg trengte etter en lang dag på skolebenken. Jeg har jo aldri deltatt på noen pilatestime før og viste ikke 100% hva jeg gikk til.. Og gjett om jeg ble overrasket og var veldig glad for at det kun varte i 45 minutter. Dette har ingenting med instruktøren å gjøre, men med meg som hadde en noe annen forventning til innholdet i en pilatestime. Dette ble for stille og rolig, og ikke minst masse pusting i utakt! haha dør av meg selv litt nå!

Men det jeg ELSKER ved gruppetimer er at jeg klarer å koble ut alle andre tanker og kun konsentrere meg om det jeg holder på med. Ikke en eneste jobb tanke eller mat tanke, det krever fult fokus på å flytte bein og armer. Og denne følelsen manglet jeg, jeg klarte ikke koble av, det ble for stille og kjedelig, på en måte, men det går nok på at jeg ikke klarer å holde konsentrasjonen på plass der den bør være, om jeg får mulighet til å være andre steder 😛 Flere enn meg som har det sånn?

0 kommentarer

Siste innlegg