Hjemmetrening

God morgen kjære du! 😀 Her har det kommet litt hvitt på bakken i løpet av natta og det frister overhode ikke å skulle ut døra før jeg absolutt må ut.. Derfor fant jeg kjapt ut at en økt hjemme i stua kunne passe ganske mye bedre enn å komme seg bort på senteret. Siden jeg har fullt medlemskap på Sats så har jeg også tilgang til deres online timer så i dag blir det en omgang med timen “21 minute body” så får jeg se om det blir bare den første eller kanskje 2 også, vi får se hvordan formen er etter de 21 første minuttene! 🙂 

Har det kommet snø der du bor? Og pleier du å reise på senteret eller velger du helst hjemmetrening?

Jeg ønsker deg en finfin tirsdag! 😀

2 kommentarer
    1. Såå flink du er! Det er så digg å trene hjemme, også når det er kommet snø ute. Ja, her har det også kommet snø 🙂 Syntes det er litt koselig, faktisk 🙂

    2. Victoria Larsen: Hehe ja var veldig deilig å trene hjemme i dag! 🙂 Og ja snøen er koselig, men her er den regnet bort ila. dagen så det er litt kjedelig.

Siste innlegg