Nå er det slutt!

God morgen! 😀 Det er torsdag og bare litt over en dag igjen før helga skal tas imot med åpne armer, men det er også den første dagen i vintermånedene og jeg har funnet ut at jeg må gjøre noen drastiske tiltak den siste tiden før vi skal trykke innpå med julegodteriet, julebrus og masse god julemat. Denne måneden her skal jeg prøve å trene hver dag, en eller annen form og dersom det ikke blir noe en dag, må det gjennomføres desto mer neste dag. For dette går ikke lengre! Jeg skal også kutte ut godteri og søtsaker i uka, haha ja denne setningen har jeg vel snakket om en del ganger før også, MEN NÅ er det virkelig slutt, det er lov å skeie ut EN dag i løpet av uka, men ikke noe mer, så da må jeg velge om det heter, fredag, lørdag eller søndag, alle tre går overhode ikke. 

Jeg har tidligere snakket om dette og jeg gjør noen nye forsøk støtt og stadig, men nå har jeg virkelig bestemt meg og jeg kommer til å føre opp hva jeg spiser gjennom hele måneden, sånn at hvis jeg spiser sjokolade eller annet så står det svart på hvitt… Jeg må gjøre noen slike tiltak så jeg finner viljestyrken og klarer å holde meg unna. Tullete å måtte ta den ene sjokoladebiten innimellom, jeg har jo ikke behov for den og det finnes masse godt av frukt og grønnsaker. Så nå skal dere få se sunnere mat varianter og kveldskos. 

Jeg skal sette opp nivået på klokka mi, sånn at jeg virkelig må jobbe for å oppnå 100% hver dag. Dette gjør at den daglige aktiviteten må økes og jeg får et ekstra press på meg for å få den til å nå dagens mål. Dette har jeg alltid jobba for å fullføre og fullfører nesten hver eneste dag ukene igjennom fra før av så håper det gir meg ny motivasjon til å komme meg ut døra og på trening. 

Dagen i dag har startet bra, jeg har spist to skiver med makrell i tomat, drukket et glass med vann og koppen med sjokomelk den skal få bli enn så lenge, det får være det lille sukkeret jeg får i meg hver dag, men jeg er storfornøyd om jeg klarer å holde meg til bare den koppen med søtt i løpet av dagen. De siste ukene har det vært vanskelig å holde seg til bare den så nå prøver vi! Jeg tenkte at dette skulle bli min challange denne måneden og du må gjerne hive deg på om du kjenner at du kunne trenge noen å lage en deal med! Er du med?

Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg