Min egentlige hårfarge, hva og hvem sover jeg med, favorittserie, være seg selv.

God kveld! Jeg tenkte det var på tide med noen nye spørsmål etter en ukestid uten! Syntes det er gøy med noen slike innimellom og håper du også liker disse innleggene! 😀 Jeg har brukt ettermiddagen og kvelden på å slappe av og forberede meg på morgendagen! 🙂

♥ Hva sover du i? 
– Jeg sover som regel i en stor hettegenser, fordi armene ofte er utenfor dyna og da er det deilig at armene ikke blir iskalde!

♥ Hvilket stjernetegn er du?
– Krepsen

♥ Hvilken hårfarge har du egentlig?

– Jeg er nok i utgangspunktet relativt blond. Men føler ikke denne fargen kler meg like godt som det mørke håret kler meg! Hva syntes du?

Ja bildet er noen år gammelt da jeg ikke har hatt blondt hår siden starten av videregående.

 ♥ Hva gjør du når du er lei deg?
– Når jeg er lei meg så ringer jeg en god venn og forteller hvorfor jeg er lei meg og får noen gode og trøstende ord, går meg en tur eller en tur på treningssenteret for å koble av litt, eller en god film og finner sofaen eller senga 🙂

♥  Når sa du at du var glad i noen sist?
– Sa det sist til pappa i går når jeg la på telefonen med han <3

♥ Hvilken film så du sist?
– The parent trap som jeg så tidligere i dag 🙂

♥ Hvor mange puter sover du med i senga?
– Jeg har 5 puter i senga, men bruker bare 2 av de! 🙂

♥ Hva er din favorittserie?
– Home and Away 

♥ Hva vil det si å være seg selv?
– Å være seg selv, er at du står for det du sier og gjør, det er lov å ta og gjøre feil, men da beklager du deg i ettertid. Du er ærlig og deg selv gjennom hele prosessen. Det er ikke noen vits i å prøve å være noen andre, alle andre er allerede tatt, så en får være seg selv istedenfor. 

4 kommentarer

Siste innlegg