Planer for november måned

Vi er allerede inne i novembermåned og denne måneden kommer til å gå utrolig fort! Vi er allerede ferdig med den første helga i november og denne har jeg brukt på å ta livet med ro, få til en lang og god treningstur og brukt tid på venner og familie. Og det skal jeg også bruke de neste ukene på! 😀 Men tenkte jeg skulle nevne i korte trekk hva de neste helgene skal gå til og om jeg skal noe spesielt de neste ukene 🙂

Tur til Voss
– Jeg tar med meg min herlige lillesøster på kjøretur til Voss for å besøke en god kompis som har flytta hjem igjen. Gleder meg masse til å se han igjen!! 😀

Londontur 
– Jeg og ei av mine aller beste venninner reiser til London for å besøke ei tredje venninne. Gjett om jeg gleder meg! Det blir nok en helg fylt med shopping, latter og glede! <3

De to resterende helgene skal jeg bruke til å slappe av, hente meg inn og nyte tiden sammen med venner og familie her hjemme! Jeg gleder meg masse til de neste ukene og syntes det er helt sykt at vi allerede er igang med November!! Bare en liten måned igjen før vi er inne i desember og julemåneden vår! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg