Take care of yourself <3

Heisann! I går “snublet” jeg over noe som er utrolig viktig, noe jeg ofte ikke tenker på gjennom uka og ukene. Jeg går alltid inn i den samme tralten, og trives veldig godt i den, men av og til er det utrolig viktig å stoppe opp, se seg om og tenke gjennom om dette gir deg noe. Pass på at du tar vare på deg selv oppi en travel hverdag også! Sett av litt tid til egentid gjennom uka! I dag er det onsdag og vi er halvveis gjennom uka, pust ut og kos deg litt også, og med å kose deg tenker jeg ikke på at du skal finne frem potetgullet, smågodt og brus, men ta vare på deg selv. 

I går kveld etter møtet kom jeg hjem og hadde et utrolig stort behov for å få av meg sminken, den klødde verre enn verst og måtte av hurtigst mulig. Mens jeg står på badet og fjerne sminken, kikker jeg på meg selv og tenkte at den huden hadde virkelig hatt godt av litt pleie og omsorg, og ikke bare en fuktighetskrem. Hode verker og jeg finner frem noe av det beste jeg vet, nemlig en deilig og avslappende ansiktsmaske. Den var kald og lindret godt ide jeg påførte den. 

Jeg gikk rett ut og la meg på sofaen, fant frem et par nye episoder av Supergirl som ennå ikke var sett og koblet helt ut! Det var så utrolig godt, og det er egentlig rart at en ikke tar seg tid til dette oftere, for det er jo helt himmelsk når en først gjør det. Kroppen fikk koblet helt ut fra jobb, skole og planlegging. Jeg lå som en potetsekk der jeg lå, fikk ladet opp batteriene litt og i dag våknet jeg faktisk av meg selv før alarmen så noe innvirkning må det ha gjort. Jeg har troen på at en slik kveld gir deg det lille pusterommet og “friheten” man trenger innimellom 🙂 ​

Nå er jeg klar for å være aktiv sammen med barn og unge i Idrettshallen vår. Jeg gleder meg til en aktiv kveld med fine folk, dette blir bra! 😀
Ønsker deg en finfin ettermiddag og kveld 😀

2 kommentarer

Siste innlegg