DIY – Bildebok

God morgen! I dag ble det en tidlig morgen for meg og her ligger det “rot” utover hele stuebordet mitt. I går kveld gikk jeg nemlig ifra et skikkelig kaos på spisestuebordet og tenkte det bare kunne ligge til i dag. Siden formen ikke har vært helt på topp de siste dagene, fant jeg frem bildeboka mi og startet på prosjektet med å få skrevet ut og limt inn bilder i 2018 boka. Jeg har jo holdt på med dette siden 2015 og syntes det er utrolig koselig å åpne de ved senere anledninger så litt jobb nå, gir mye glede senere 😀


 

Nå blir det litt film og tid til å prøve å gjøre ferdig bildeboka, jeg er bare kommet til Februar så har en del måneder igjen før jeg er ferdig! 🙂
En slik bildebok vil også være den perfekte julegave, lag noe personlig som en alltid vil ha 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg