Ansiktsmaske, tennissokker, middag for 1, juleforberedelser + mye mer..

 

 

♥Ser mange bruker tennissokker (nike) når de trener, har ikke det falt i smak hos deg? 
– Tennissokker har nok ikke falt helt i smak hos meg.. Jeg syntes det er best med tynne treningssokker som ikke går lengre enn til ankelen når jeg skal trene. Må ha mellomrom mellom tights og sokker, og ikke minst luft! 😛 

♥ Hvor er ansiktsmasken din fra?
– Den er fra Oriflame og er noe som må bestilles gjennom en som er konsulent, sånn som jeg er 🙂

♥ Hva lager du til middag når du bor for deg selv?
– Altså jeg lager litt forskjellig, men går mye i kylling i forskjellige varianter og med tilbehør. Det kan være kylling i pita med salat, en deilig kyllingsalat, kyllingbryst med ris og bearnaise saus eller så er taco en klassiker da 😛 Hender også jeg lager pizza, men gjerne på tacolefse så jeg kan lage i små mengder. Det som er fint er å kunne fryse ned og ta opp ved senere anledninger også 🙂

♥ Hvilken type telefon har du?
– Jeg har en Samsung Galaxy S7 som jeg er veldig fornøyd med.

♥Hva gjør du når du skal koble ut?
– Når jeg skal koble ut og ha pause fra hverdagen, tar jeg meg en treningsøkt, eller finner frem en ansiktsmaske og pleier kroppen min 🙂

♥ Tar du helst bilder med mobilen eller med kameraet?
– Det blir som oftest tatt bilder med mobilen, da det blir mange gode bilder ut av den og et kamera er tungt å drasse med seg hele tiden.

♥ Nå som julen nærmer seg, hvilken type jul blir det hos deg i år?
– Wow dette er et spørsmål jeg ikke har rekt å tenke så mye på enda, jeg føler på en måte at det er evigheter til jula, men samtidig ikke… Men siden jeg ikke er så glad i fargen rød så er nok sjansene for en hvit jul ganske stor! 🙂

Ønsker deg en finfin søndagskveld! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg