Barnehagebilde

Heisann! I dag har vi tatt bilder i barnehagen, altså vi har hatt en fotograf på besøk som har tatt bilder av alle barna og det er jo en spennende prosess både for oss voksne, men også for barna. Barna møter nye mennesker de aldri har møtt før og skal sitte “naturlig” å smile foran disse, det er alltid en spennende prosess når en er på liten avdeling. Men det meste går veldig bra til slutt! 😀 Siden det ikke bare var barna som skulle ta bilder i dag, har jeg også funnet frem noe annet enn treningstightsen og hettegenseren! haha. Nei jeg går ikke kun i det på jobb, men oftere det enn skjørt kanskje… Men jeg er ikke overpyntet, bare normalt kledd for en tur på byen eller å treffe venninner på kveldstid så en “hverdagslig Silje” allikavel.

Jeg er klar for neste jobb! Vi snakkes senere! Husk at du gjerne må stille meg spørsmål om det skulle være noe du ville ha svar på i det kommende spørsmålsinnlegget! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg