Så barnslig kan jeg være

Heisann! Jeg må bare få si at jeg har en av de aller beste jobbene i hele verden, jeg får utløp for min “barnslige” side hver eneste dag og kan kose meg sammen med barna uten at noen ser rart på meg, for i barnehagen er det kult og gøy med maling utover hele seg eller det å bygge det høyeste tårnet. Det er gøy det! Vi har startet juleforberedelsene i barnehagen og barna på avdelingen sammen med oss voksne har laget verdens kuleste juletre. Jeg gleder meg til det skal henges opp! 

Fargen er selvfølgelig grønn og gjett om dette kommer til å bli bra! 😀 Det er så gøy når en kan ta den helt ut på jobb og kose seg sammen med barna, blir det gris så får vi vaske og rydde opp etterpå da! En kan jo ikke alltid være helt rene og pene på slutten av dagen! Jeg starter hver dag med nytt tøy, men er ikke mange minuttene på avdeling før det er snørr, mat eller maling på klærne. Takk og lov for vaskemaskin sier nå jeg! 😛 haha. Men vi har det så sykt gøy sammen også! 

2 kommentarer

Siste innlegg