Endelig er dagen her, hvor går turen?

God morgen! I dag er dagen! Jeg har pakket baggen ferdig og er klar for å komme meg på jobb om ikke så alt for lenge. Nå er det først jobb også går turen videre til Voss! Nå er det 1,5 år siden jeg var på Voss sist og da fløy jeg den ene veien og kjørte hjem igjen. I helga skal vi kjøre begge veier og jeg gleder meg til hele turen igrunnen. Marita og jeg skal ta fatt på kjøreturen når jeg er ferdig på jobb i dag, så det kommer til å bli en perfekt kjøretur og deilig med litt alenetid sammen med min fantastiske lillesøster <3 Denne helga har jeg gleda meg masse til og venta på, den har hele tiden vært så lenge til og plutselig er det allerede i dag! Helt sykt! 🙂 

Det sies at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves og det tror jeg på! 🙂

Jeg ønsker deg en finfin fredag og start på helga! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg