Endelig snakker de sammen!

God morgen! Det er tirsdag og nå er vi jo virkelig igang med uka! Fikk du trent i går? Jeg var godt over dagens dagsmål i går og er storfornøyd med det. Spise sunt går også sånn passelig bra, så det er deilig! 😀 Jeg har den siste tiden ført inn hva jeg spiser og drikker på app, ikke for å telle kalorier og bli helt nazi, men fordi jeg syntes det er litt artig og se hvor mye jeg er oppe i, i løpet av en dag. Men jeg har slite så utrolig mye med en ting.. nemlig det å få mine to appen til å samarbeide. Det er sykt kjedelig å måtte legge inn all trening manuelt når det går fra klokka og inn i den ene appen. I går kveld fikk jeg god hjelp til å få disse to appene til å snakke sammen og gjett om det kommer til å bli en lek nå! 😀

Ja jeg har faktisk funnet frem kjøkkenvekt for å sjekke om jeg ligger Innafor de gramma jeg sier at jeg putter på. Det var noen som mente at jeg ikke skriver innpå så mye som jeg faktisk spiser så nå får jeg sjekke det ut da, så ser en jo kjapt om det stemmer overens eller ikke! 🙂 I kveld har jeg meldt meg på gruppetime på Sats så det blir spennende. Jeg gleder meg til en ny hard og fin treningsøkt som går på styrke i hele kroppen! I dag skal manualene være på 1kg mer enn sist gang! 

Ønsker deg en strålende tirsdag så snakkes vi! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg