Voss i bilder

Heisann! Jeg tenkte det var på sin plass å vise frem Vossturen til Marita og meg. Vi hadde en knallfin tur både med kjøring, opphold og en tur ut på byen i Voss. Vi gleder oss masse til vi skal tilbake og det ble en vellykket helg, akkurat det jeg trengte. Et deilig avbrekk fra hverdagen og gjett om det har gitt meg energi og motivasjon til de neste ukene.

På lørdagen hadde vi oss en deilig gåtur i Voss sentrum, dette var Marita sitt første møte med Voss så det ble en obligatorisk gåtur i sentrum og ikke minst innom Kari Traa butikken som ligger i hovedgata. Den er selvfølgelig et must når en først er innom på Voss! 🙂 Etter gåturen endte vi opp på en koselig liten kafé for å spise litt lunsj, før handling og middagslaging sto for tur. Ikke minst måtte vi komme oss hjem til hundene kom 🙂 

Det ble tacolørdag og litt spill utover kvelden med herlige folk! 🙂

Og tilslutt en tur ut på byen. Jeg har Solbærsider i glasset, noe surt, men gøy å prøve noe nytt 🙂

På søndag ble det en deilig gåtur fra der vi bodde og opp til skianlegget. Dagen starte noe tåkete i dag også men det lettet litt og jo lengre opp vi kom jo høyere over tåken var vi. Det ble en superfin utsikt på toppen! 😀 

Takk for denne gangen Voss 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg