Klar for avreise!

God morgen! Det er igjen blitt torsdag og jeg føler ikke det er lenge siden det var torsdag sist! Nå har jeg igjen pakket kofferten denne gangen sist var det baggen og er klar for avreise. I dag reiser jeg til London sammen med min herlige venninne Christina! <3 Jeg gleder meg som en liten unge til å se både hu og Julie igjen!! <3 Nå har jeg ikke sett Julie siden i sommer så det skal bli utrolig deilig å få en skikkelig god klem av hu og ikke minst se hvordan hu bor i London. Trioen skal endelig bli hel igjen for en langhelg <3 

Bildene er fra Postgirobygget konserten som vi var på i sommer 🙂 Åhh som jeg gleder meg og gjett om det kommer til å bli mye gåing de neste dagene! Evigheter siden jeg har vært i London og denne gangen har jeg med meg den lommekjente Londonbeboeren så det blir gøy å se London og utelivet der sammen med disse to jentene her! <3 

Jeg tar med meg Mac´n, men kan ikke love like mange oppdateringer mens jeg er der borte! Så får det heller bli noen innlegg om turen når jeg kommer hjem igjen fra ferie 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg