Blueberry cupcake

nfd

Heisann og god torsdagskveld til deg! Da var det vel ganske nøyaktig en uke siden sist jeg la noe ut her! Dagene har gått i ett og jeg fikk et ekstra problem som måtte løses med en gang jeg kom hjem. Men nå som det faktisk nærmer seg ny helg så tenkte jeg det var på sin plass å friste med en enkel og god godsak! Nemlig Bluberry cupcake. Jeg syntes denne var utrolig god, enkel og lage og ser bra ut 🙂 Endelig har jeg fått testet maskina mi ordentlig ut! 😀

cof

cof

cof

nfd

nfd

nfd

Du finner denne deilige oppskriften HER. Til pynt smeltet jeg en halv dronning sjokoladeplate, putta den smelta sjokoladen i en brødpose, klipte et lite hull og laga hjerter på et bakepapir, satte det inn i kjøleskapet så det skulle stivne og puttet på toppen etterpå 🙂

nfd

Nå venter en real treningsøkt som jeg har gledet meg til! Ønsker deg en finfin torsdagskveld! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg