DAY 1 – LONDON

Heisann! Jeg håper fredagen din har vært fin så langt og at du endelig er kommet deg hjem fra skole eller jobb! Det har ihvertfall jeg og nå skal jeg straks gjøre meg klar for en fin kveld med gode kollegaer. Men jeg tenkte at dere skulle få se litt bilder og sånn fra Londonturen min 🙂 For en liten uke siden var jeg i London og på fredagen hadde Christina og jeg en rolig morgen, vi brukte litt tid på å komme oss ut av senga og til Oxford Street, men det ble en del shopping når vi først kom oss dit! 😀 

Vi gikk ganske kjapt igang med å finne oss en restaurant og få i oss litt frokost/lunsj og denne dagen ble det pasta 🙂

Victoria Secret er jo en butikk som virkelig er verdt besøket 😀

På kvelden fant vi Julie og et par til som vi var ute å spiste sammen med også ble det en tur ut på “byen” i nærheten av der Julie bodde 🙂

Dag 1 ble levd som er skikkelig London beboer! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg