Ny treningsmotivasjon

Heisann! Jeg har fått pakke i posten og har egentlig ventet på denne i evigheter. Jeg startet vel prosessen for et halvt år siden og har ønsket og tenkt masse på at dette er noe jeg vil ha for å gjøre treningen enda litt bedre. De siste par månedene har jeg virkelig vurdert og hatt så lyst på at den har liggi i diverse handlekurver på flere ulike nettsider, men jeg syntes det har vært dyrt og på en måte kanskje ikke så nødvendig. Men endelig bestilte jeg den og den kom i posten her om dagen! 

Jeg tror nok alle har noen ting som gir oss det lille ekstra enten det heter trening, studier eller fritid. Noe en har ventet på og ønsket seg er utrolig gøy når en endelig får det. Jeg har som sagt siklet i flere måneder på dette settet med trådløse hodetelefoner og når de endelig var kommet, gjett om treningsboosten også kom litt ekstra. Disse måtte jo testes ut kjappest mulig! 🙂 

Denne gangen har jeg ingen plan for at dette skal være et annonseinnlegg, derfor kommer det ikke til å bli lagt til link til hvor de er kjøpt og hva jeg har gitt for de. Grunnen til at jeg har valgt akkurat disse er fordi jeg syntes utseende er lekkert, lite og lett. Det sitter godt på hode mitt og jeg digger de så langt! 🙂

Har du prøvd trådløse hodetelefoner/øreprpper? 

2 kommentarer

Siste innlegg